ایجکت

وقتی کنترل جنگنده  از دست خارج میشه و خلبان تا مرگ هیچ فاصله نداره فرشته نجات او فقط یک چیز است همینو بس .

ایجکت
خلبان در حال ایجکت

وقتی کنترل جنگنده  از دست خارج میشه و خلبان تا مرگ هیچ فاصله نداره فرشته نجات او فقط یک چیز است همینو بس .
زیر صندلی خلبان ۲ کپسول بزرگ جای داره
داخل این کپسول های بزرگ در داخل هرکدام ۶ کپسول دیگر وجود داره .
وقتی خلبان میخواد از کابین بپره بیرون ضامن یا همون طناب زرد هارو میکشه قفل کپسول ها باز میشه .
و در کمتر از صدم ثانیه کانوپی(شیشه هواپیما ) باز میشه و شکسته میشه. 
و اون کپسول ها خلبان رو حدود ۸۰ متر پرتاب میکنن بالا .
وقتی ضامن ها کشیده میشه ۱۵ برابر وزن خلبان، به خود خلبان فشار وارد میشه .
و خلبان ۳ دقیقه بیهوش میشه .
وقتی از کابین به بیرون پرت میشه صندلی که همراره خلبان به بیرون پرتاب میشه ،خودکار از بدن خلبان جدا میشه و باز هم خودکار چتر خلبان به همراه کیت سوریوال به زمین میان .
معمولا اگر حین ایجکت یکمی نامیزان نشسته باشه خلبان صدرصد تمامی استخون های بدن او خواهد شکست . 
اگر به عمق قضیه پی ببریم یعنی اگر فقط ،تکرار میکنم فقط یک لحظه کانوپی دیر شکسته میشه خلبان رسما تیکه تیکه میشه در داخل کابین و جسم سوخته میاد بیرون. 
وقتی خلبان ایجکتش موفقیت آمیز بود ممکنه در خشکی فرود بیاد یا دریا ،جنگل و هرجای که ممکنه .
این لحظات کیت سوریوال  به کمک خلبان ما میاد داخل این کیت 
چندین بی سیم ارتباطی 
چندین کنسرو و آب تصفیه کن 
چاقو و وسایل مورد نیاز هستش .
حدود ۱۵۰۰ دلار هم در کیت گذاشته میشه که در صورت سقوط در کشور دیگری بتونه برای چند روز زندگی بکنه .
این کیت پشت صندلی خلبان جنگنده قرار داره .