توضیحاتی درباره Hold back hook assembly

یکی از کاربرد های Hold back hook در نیرو هوایی مثل کاربردش در نیرو دریایی هستش.

توضیحاتی درباره Hold back hook assembly
تصویری از یک فانتوم و توضیحاتی درباره Hold back hook assembly

یکی از کاربرد های Hold back hook در نیرو هوایی مثل کاربردش در نیرو دریایی هستش.
این مقاله درمورد Hold back hook assembly هستش .
طبق استاندار فقط در حالت نیاز یا امرجنسی برای RUN UP به کار برده میشه ،و اگر نیاز باشه که موتور در حالت بیشتر از MIL POWER استفاده بشه استفاده از این وسیله یعنی Hold back hook اجباری هستش برای خلبان .
برای مثال فانتوم، محدویت استفاده از انجین نداره و این هولد بک هوک راحت میتونه مقاومت کنه اما هیچ موقع نباید از AB استفاده کرد
چون هر موتور فانتوم از مدل J79_17 رانش یچیزی حدود ۱۷،۹۰۰ پوند رو داره .
حالا این چجوری عمل میکنه؟ با چی کار میکنه؟ از کجا درمیاد؟
HOOK ASSEMBLY 
خودش به چیزی بنام Anchor  وصل هستش با کمک زنجیر به پد مخصوص وصل شده .
خود این Anchor به چیز دیگه ای وصله اونم به Anchor Link Assembly وصل هستش و از این طرف هم Anchor Link یه سر دیگه داره کع به Hold back hook و Yoke وصل شده
جنگنده ا،هوک خودش رو از کابین باز می‌کنه، مثل دسته ارابه فرود هستش معمولا هوک و ارابه فرود به صورت اهرمی باز میشن حتی توی جنگنده های نسل پنچم .
وقتی هوک باز شد ،میاد میوفته گیر میکنه بین فریم و Yoke و یه قسمتی از از Hook که  Uplatch Retaining  نام داد
Hook 
با به U_Blot اتصال میگیره 
الان شما با Hold back hook assembly کاملا آشنا شدی و اگر خلبان شدی میتونی از قدرتش یعنی توان ۱۱۴۰۰۰ پوند رو داره که تحمل کنه که میتونی موتور رو چک کنی و اگر لازم شد میتونی حالاTrime کنی .