موتور عمود برخاست چه گونه عمل می کند؟

این اختراع یک فناوری برخاستن و فرود عمودی (VTOL) یک هواپیمای جنگنده بردار بردار برخاستن و فرود عمودی با رانش کامل را ارائه می‌کند ...

موتور عمود برخاست چه گونه عمل می کند؟
پرواز عمودی جنگنده اف 35 ایلات متحده امریکا

این اختراع یک فناوری برخاستن و فرود عمودی (VTOL) یک هواپیمای جنگنده بردار بردار برخاستن و فرود عمودی با رانش کامل را ارائه می‌کند که شامل یک گذرگاه ورودی هوای موتور و یک لوله اسپری دم موتور است. گذرگاه ورودی هوای موتور شامل یک خط لوله است که شبیه به یک اتصال سه راهی است، یک صفحه بافل ورودی هوای بالایی و یک صفحه بافل ورودی هوای جلو که به عنوان کیسه فشار ورودی هوا در جلو در نظر گرفته می شود. و لوله اسپری دم موتور شامل یک قسمت اتصال و یک دستگاه برق است که قسمت اتصال برای اتصال سه قسمت لوله دایره ای، یک قسمت لوله مستقیم و چهار قسمت لوله پاش به نسبت استفاده می شود و دستگاه برق شامل: سه کاهنده سرعت سیاره ای، چهار مفصل جهانی، دو لینک تلسکوپی، یک میله راهنمای قدرت و یک راننده.
رانش کامل
زمینه فنی
اختراع حاضر مربوط به نوعی تجهیزات نصب شده بر روی هواپیما و نوعی هواپیمای جنگنده بردار VTOL است.
تکنولوژی پس زمینه
چرا هواپیماهای شناخته شده می توانند برای استفاده از فشار اتمسفر بالا و پایین بال ضعیف پرواز کنند، قدرت از موتور هواپیما است، فرآیند شکل گیری این است که رانش پیشرانه موتور هواپیما باعث حرکت هواپیما به جلو می شود بنابراین باعث می شود بال در رگبار اختلاف فشار ایجاد کند. به دلیل فاصله ای که هواپیما در فضا کوچکتر است، نمی تواند فضای کافی برای حرکت به جلو برای دیدار با هواپیما داشته باشد.
فناوری من از فشار اتمسفر استفاده می کند، یعنی گرانش دماغه موتور، اختلاف فشار تولید هوای ورودی به سمت بالا 90 درجه تغییر کرده است (در صورت لزوم می تواند زوایای مختلف باشد)، بنابراین متوجه می شود که کل نیروی بالابر برای قدرت موتور جنگنده به هواپیمای جنگنده تغییر می کند.
فناوری من از هنر قبلی برای افزایش مسیر ورودی هوای دماغه موتور و اصلاح‌کننده جهت مسیر پفک عقب استفاده می‌کند، بنابراین قابلیت مانور با سرعت بالا و توان خروجی کامل موتور را درک می‌کند.
خلاصه اختراع
فن آوری هواپیمای جنگنده بردار VTOL با رانش کامل VTOL از دو بخش تشکیل شده است:
یکی، مسیر ورودی موتور، از خط لوله یک سه راه مشابه و یک صفحه بافل درگاه گاز و یک صفحه بافل ورودی هوای دماغه تشکیل شده است که هر دو به عنوان اثر کیسه سوپرشارژ ورودی هوای دماغه عمل می کنند.
دو، نازل، از سه لوله دایره ای گام متناسب و یک لوله مستقیم مشترک و چهار قسمت جفت لوله جت مشترک و مجموعه قدرت که از سه چرخ دنده کاهش سیاره ای، چهار مفصل جهانی، دو پیوند انبساط، میله راهنمای قدرت تشکیل شده است. و ماشین های رانندگی
ترکیبی از دو قسمت بالا و موتور هواپیمای موجود، بنابراین تغییر جهت ورودی موتور و پف پروت را درک می‌کند، بنابراین تغییر جهت گرانش موتور هواپیما و جهت رانش پیشرانه را درک می‌کند، گرانش و رانش رانش را همگی تغییر می‌دهند که بالابر هواپیما و کل توان خروجی را تغییر می‌دهند. هواپیما تبدیل به قدرت VTOL هواپیما می شود.
طراحی خاص شامل سه بخش است:
یک، طرح اسپری دم فرود معمولی وکتور.
دو، بردار فرصت فرود معمولی قسمت طراحی ورودی هوای دماغه رزمی.
سه، اسپری برداری و برنامه طراحی ورودی هوا باعث می شود که بخش طراحی مسافت کوتاه و VTOL در هواپیمای هشدار اولیه و شارژر سوخت در مقیاس بزرگ را داشته باشد.
نقشه همراه نشان می دهد:مورد لوله جت پروفیل خمشی است. شکل 2 نمایه پیکربندی مستقیم لوله جت است. شکل 3 نمایه قطعه اتصال لوله جت و حلقه چرخ دنده است.  شکل حالت درایو خارجی لوله جت است. شکل 5 مورد محرک داخلی لوله جت پروفیل خمشی است. نمایه پیکربندی مستقیم درایو داخلی لوله جت است.  پروفیل مسیر ورودی هوا صفحه بافل پورت گاز تک پورت است. پروفیل مسیر صفحه بافل پورت گاز مبتکرانه است. ، دو فهرست ورودی هوا، مشخصات مسیرهای بندر گاز است.  نمای نیمه باز و تمام دنده صفحه بافل پورت گاز کارآفرین است. این است که دو لوله جت به نمودار شماتیک حرکت هوا با پیکربندی مستقیم شارژر سوخت اعمال می شود.
طراحی قسمت اول، جت لوله شامل چهار مرحله است و متوجه می شود:
1، طرح لوله اسپری برداری.
2، خط لوله اسپری برداری طراحی جزئی به صورت چرخشی متصل است.
3، اسپری برداری طرح پتن قدرت چرخشی را خم می کند و کشش می دهد.
4، طراحی فاصله اسپری بردار چرخش.
1، طراحی لوله اسپری برداری:
هنگامی که اسپری برداری در حالت خم شدن است، دقیقاً یک لوله باشد که در واقع زاویه خاصی از خمش پیدا می کند.
(1)، اسپری بردار خمشی از متقاطع مرکزی باز می شود، و مقطع همان خط خمشی است که دو رادیان یکسان هستند. اکنون شعاع نامیده شده پس از خط کمتر کوچک: r; شعاع نامیده شده از خط کمبر بزرگ: R.

وکتور اسپری چرخش زمان خمش یا پیکربندی مستقیم خود را ایجاد می کند، لوله جت باید به چند بخش تقسیم شود، اکنون که سه اتصال با اسپری برداری گفته می شود، اسپری برداری همانطور که در بالا توضیح داده شد در هنگام خم شدن می شود و به خط خمشی تبدیل می شود که دو بخش‌های رادیان‌ها یکسان هستند، باز هم به این دلیل که اسپری برداری به سه مفصل تقسیم می‌شود، یعنی هر خط کمبر میله‌ای توسط سه بخش تشکیل می‌شود، و خط کمبر اندازه به سه بخش در امتداد صفحه چرخش متصل می‌شود.
اگر رادیان دو بخش قبلی و بعدی: α باشد (چون این دو رادیان بخش باید مساوی باشند، بنابراین α را یکسان تنظیم کنید). رادیان بخش های میانی عبارتند از: β. حداکثر خمش طرح اسپری برداری: θ. قطر دهانه اسپری بردار: ι; طول کل پیکربندی مستقیم اسپری برداری: L همانطور که در (شکل 2) نشان داده شده است.
رابطه ریاضی زیر بین پارامتر طراحی فوق الذکر وجود دارد:
Rr=ι
2α = β
2α + β = θ
4R * sin (α / 2) cos (α / 2) + 2r * sin (β / 2) = L
2، خط لوله اسپری برداری طراحی جزئی به صورت چرخشی متصل است:
اسپری برداری بهینه در تئوری است: R=ι, r=0. اما نیاز به دو دیسک دوار متحرک بین سه بخش لوله جت دارد و باعث می شود شعاع r نمی تواند 0 باشد ملاحظات نصب دیسک چرخان:
دندانه های دو حلقه چرخ دنده به ترتیب با زاویه حلقه چرخ دنده در (90+ α) و (90-α)، به طوری که محور محرک، قسمت لولای لوله جت پوشش مرحله باید در سمت داخلی، لوله جت قرار گیرد. قسمت لولا در دو انتها در خارج قرار گرفته و چرخ دنده ضمیمه بیرونی آن حلقه می شود، باعث می شود جت لوله رانده شده لوله جت که دو سر آن وسط می شود، بنابراین متوجه می شود که با یک قسمت از لوله جت روی موتور ثابت شده و نمی تواند بچرخد، باعث پایان می شود. لوله جت همچنین نمی تواند تحت حرکت محور کواکسیال رانده شود و لوله میانی چرخش لوله جت انتهای مخالف را در زیر چرخش شفت محرک انجام می دهد، بنابراین خم شدن اسپری برداری و کشش را متوجه می شود.
3، اسپری برداری طرح پتن قدرت چرخشی را خم و کش می دهد:
4، قدرت چرخشی با دو نوع طرح طراحی شده است:
حالت درایو خارجی به نفع سادگی طراحی است که متوجه می شود نقطه ضعف ساده و ضعیف حرکت ماشین در خارج است بنابراین فضایی که باید بین لوله جت و بدنه اسپری بردار افزایش یابد به طوری که هنگام چرخش لوله جت پوشش مرحله بدون مانع، دستگاه رانندگی قفل دو طرفه هیدرولیک را در صورت نیاز نصب می کند. واردات و صادرات در ماشین رانندگی روغن هیدرولیک با ماشین رانندگی هیدرولیک، به عنوان قفل هیدرولیک دو طرفه پایه نگهدارنده جرثقیل، خود تحت عملکرد جریان هوا موتور با روانکار می چرخد، همچنین می تواند چرخش لوله جت پوشش مرحله را توسط چند شفت قفل شده درک کند. تکنولوژی ماشین تراش یا فشار هیدرولیک چین.
حالت مرکز محور بدیهی است که حالت بهتر از درایو خارجی است، از سه چرخ دنده کاهنده سیاره ای برای ایجاد حرکت نسبی سه اسپری بردار مشترک استفاده کنید، بنابراین کشش و خمش اسپری برداری را درک کنید، فاصله بین اسپری برداری و متراکم کننده بدنه را در طول چرخش ایجاد کنید. فقط لوله جت در حال چرخش است و خود ماشین محرک نمی چرخد، بنابراین می تواند خط لوله و مدار ماشین محرک را ثابت کند، به دلیل چرخش اسپری بردار نسبت به نوع اول، به راحتی باعث ساییدگی و پارگی خط لوله نمی شود. چرخش 360 درجه
5، طراحی فاصله گذاری چرخش اسپری برداری:
در پاراگراف اول و مرحله پوشش جت لوله جت سنسور قسمت چرخش یا سوئیچ سفر، جلوگیری از جت لوله از موقعیت چرخش. چند حالت در وسط واقعیت وجود دارد، همه می توانند استفاده کنند، بنابراین نه در این Ao Shu. تا کنون اسپری برداری طراحی کرده است، این اسپری وکتور می تواند نه تنها با هواپیماهای جنگنده مختلف، شناور و زیردریایی نیروی دریایی را نیز در دسترس قرار دهد تا شناورهای دریایی و زیردریایی را با سرعت بالا در کانال ناوبری باریک و کوچک مانور دهد.
قسمت دوم، بردار فرصت فرود معمولی قسمت طراحی ورودی هوای جنگی: به دو نوع کلاس چهار تقسیم می شود:
1، بندر گاز مبتکرانه صفحه بافل تک هواپیمای جنگنده تک شات و طراحی بندر گاز مبتکرانه بسیاری از صفحات بافل.
2، پورت گاز مبتکرانه صفحه بافل تک دو هواپیمای جنگنده و طراحی بندر گاز مبتکرانه بسیاری از صفحات بافل.

1، بندر گاز مبتکر صفحه بافل تک هواپیمای جنگنده تک شات و بسیاری از صفحات بافل طراحی ورودی هوا.
(1) طراحی درگاه گاز مبتکرانه صفحه تک بافل همانطور که در نشان داده شده است.
با توجه به آیرودینامیک، برای جلوگیری از ورود جریان هوا به بدنه عمودی و برگشت به عقب، طراحی بافل وارداتی جلو باید به یک سطح خاردار توپ تبدیل شود، بنابراین جریان هوا که متوجه عدم تغییر ورودی موتور در فرآیند بسته شدن فلپر می شود، دوباره اثر یک بافل هوا به طور همزمان. هنگام بستن درگاه گاز شرکتی، صفحه بافل ورودی هوای کروی دماغه دوباره اثر کیسه فشرده سازی هوای ورودی هوای بینی را بازی می کند.
(2) طراحی درگاه گاز مبتکرانه بسیاری از صفحات بافل است
صفحه بافل ورودی بالایی در هنگام پرواز هواپیما یا هنگام بالا رفتن با سرعت بالا باز می شود و سطح تماس جلوی صفحه بافل بیش از حد است، بنابراین باعث می شود قدرت بیش از حد به صفحه بافل وجود داشته باشد و بنابراین به راحتی آسیب می بیند و چگونه صفحه بافل پورت گاز می تواند آن را از بین ببرد. ، برای دو صفحه بافل پورت گاز فعال:
صفحه بافل ورودی هوای جلوی بالایی باید 1/2 از صفحه بافل پورت گاز ورودی عقب باشد، بنابراین نمی تواند به دلیل دو، صفحه بافل بالا در هنگام باز نشدن کامل به دلیل بلوک صفحه بافل ورودی هوای جلوی بالایی پس از ورود درگاه گاز و هوا را تحت تأثیر قرار دهد. جریان ورودی بالایی
اگر ورودی بالایی نه تنها مانند هنگام فرود هواپیمای جنگنده استفاده شود، زیرا قدرت موتور محرک صفحه بافل پرسرعت هوایی و بسیاری از صفحات بافل کمی تفاوت دارد.
2، پورت گاز مبتکرانه صفحه تک بافل دو هواپیمای جنگنده و طراحی بندر گاز مبتکرانه بسیاری از صفحات بافل
دو هواپیمای جنگنده، به جز اینکه می‌توانند با دو طرح ورودی هوای هواپیمای جنگنده تک‌شات حل شوند، همچنین می‌توانند دو هواپیمای جنگنده را در یک دو از دو هواپیمای جنگنده با پورت گاز، Qi Ding، نمای جلو و مقطعی که در شکل 9 نشان داده شده است، متحد کنند.
طراحی پورت گاز مبتکرانه صفحه بافل و تک شلیک را دو بار ارسال کنید و تقریباً یکسان نیست دیگر Ao Shu بسیاری، تا کنون بردار رانش کامل VTOL فرصت بردار طراحی رزمی، اگر عمیقاً فکر کنید، همچنین ممکن است دو مشکل پیدا کنید. دقیقاً این است:
هنگامی که لوله جت می چرخد، نه تنها جهت جریان هوا را به بالا و پایین تغییر دهید، بلکه جهت جانبی نیز تغییرات کوچکی دارد، و این به خوبی توسط هواپیمای جنگنده و انتهای لوله جت تنظیم می شود و بازبینی می شود. این مشکل وجود ندارد. مرکز محور، بخش اول، سه لوله جت حرکت نسبی را نسبت به بخش دوم انجام می دهد، و وقتی بخش اول، سه نسبت به حرکت بدن 90 درجه، لوله جت به حداکثر خمش می رسد، سپس حرکت می کند و پیکربندی مستقیم را بازیابی می کند. .
صفحه بافل ورودی هوای دماغه با سرعت زاویه ای که صفحه بافل پورت گاز و لوله جت می چرخد ​​متفاوت است. یعنی ورودی هوای دماغه ای 45 درجه می چرخد ​​و صفحه بافل ورودی فوقانی نیاز به چرخش 135 درجه دارد و لوله جت نیاز به چرخش به عقب دارد و برای اینکه هواپیمای جنگنده در ارتفاع بالا برود باید اجازه دهیم دو صفحه بافل ورودی هوا در بالا باید همزمان و می توانند و خود حرکت همزمان با لوله جت. با توجه به این، می توانید در آن دستگیره عملیاتی طراحی کابین، یک دستگیره عملیاتی VTOL; یکی دیگر از گیره‌های عملیاتی مانور با سرعت بالا، این محل قابل دسترسی با دستگیره، روی دسته عملیات هواپیما است. با سرعت زاویه‌ای ورودی هوا و لوله جت در بالا. نسبت شعاع چرخ محرک صفحه بافل ورودی هوای دماغه و صفحه بافل پورت گاز فعال است. 3:1. اگر ورودی بالایی 135 درجه برای دو صفحه بافل و یک صفحه انجام شود، یکی دیگر 90 درجه انجام می دهد، نسبت شعاع چرخ رانده از پورت گاز مبتکر ورودی هوای ورودی دماغه صفحه بافل دو صفحه بافل 3:2:1 است. چرخش لوله جت به عقب و شعاع دیسک دوار بسیار طولانی تر از شعاع دندانی رانده مانع واردات جلو است، اگر ابتدا باید اجازه داد لوله جت کشش را در فرصتی برای شرایط برخاستن جنگی ایجاد کند، فقط می توان صفحه بافل پورت گاز کارآفرین را ببندد، چنین فرصت جنگی 45 درجه عمودی تغییر می کند. با نگرش افقی و تغییر سطح یک بار دیگر به و تبدیل شدن به نگرش سورتی معمولی، در غیر این صورت می توان هواپیما را فقط در بالا به ایجاد فرصت از سر جنگ در زیر لوله جت به سمت بالا رانش و تصادف مرگبار ایجاد کرد زیرا لوله جت در هوا به کندی تغییر می کند. ، اگر به طور خودکار کنترل دکمه کنترل می تواند تغییر سوئیچ قبل از واردات منبع تغذیه در راه اندازی تاخیری می شود یکی یکی نصب شده است. بدون توجه به این که هواپیما را به این شکل بلند کنید یا فرود بیاورید تا همیشه در وضعیت امنیتی قرار داشته باشید.قسمت III، اسپری برداری و برنامه طراحی ورودی هوا باعث می شود که بخش طراحی مسافت کوتاه و VTOL در هواپیمای هشدار اولیه و شارژر سوخت در مقیاس بزرگ را داشته باشد:
ما می دانیم: هواپیمای هشدار اولیه در مقیاس بزرگ، بمب افکن و شارژر سوخت خود گرانش بیش از حد در فرود ناو هواپیمابر مشکل خاصی دارند، لوله جت برداری قبل از داشتن، زمانی که موتور ناو هواپیمابر JATO وجود ندارد، ما همچنین می توانیم حل کنیم، زیرا موتور آنها همه روی بال، حالت گرانش تغییر واردات جلوی هواپیمای جنگنده غیرقابل اجرا است، اما می‌توانیم یکی از جلو و یکی در عقب را روی دو سر موتور با دو لوله جت بردار چیده و حل کنیم، در این نمایه فقط موتور و بردار را ترسیم کنیم. همانطور که در (شکل 11، شکل 12) نشان داده شده است، اسپری کنید.
ادعاها (2)
مخفی کردن وابسته 
1. یک هواپیمای جنگنده بردار VTOL با رانش کامل، شامل مسیر ورودی موتور و نازل. مشخصه آن این است که: مسیر ورودی هوای توصیف شده شامل مسیر ورودی گاز مبتکرانه مسیر ورودی هوای دماغه و یک بردار تغییر جهت ورودی هوا است، مسیر ورودی گاز و مسیر ورودی هوای دماغه ورودی هوا را در دو مسیر ورودی هوا توسط دماغه یکسان کنترل می‌کند. صفحه بافل ورودی هوا به طور همزمان؛ نازل توصیف شده شامل سه لوله جت مروژنز است. هنگامی که نازل در صورت خم شدن است. زاویه بین سطح انتهایی لوله جت و سطح مقطع اتصال لوله جت مروژنز مجاور به طور متوالی توسط α، β، α و قوس خارجی دنبال می شود، شعاع قوس داخلی در محل مقطع طولی لوله جت به ترتیب R، r است. هنگامی که نازل در پیکربندی مستقیم است، طول کل L، قطر نازل لوله جت ι، و طراحی لوله جت حداکثر خمش θ است.
Rr=ι
2α = β
2α + β = θ
4R * sin (α / 2) cos (α / 2) + 2r * sin (β / 2) = L.
2. یک نوع هواپیمای جنگنده بردار VTOL با رانش کامل طبق ادعای 1، به این صورت مشخص می شود که: صفحه بافل ورودی هوای دماغه توصیف شده، زمانی که کل جریان هوای ورودی موتور را تغییر نمی دهد، می تواند جریان هوا را در مسیرهای ورودی مختلف تنظیم کند. لوله جت توصیف شده می تواند خم یا کشیده شود تا زاویه خم و جهت خروجی لوله جت را تغییر دهد